Friday, February 25, 2011

Mr.Id

Da la lama aku tak post dekat blog...Aku pun tak tau nak cakap ape.Sekarang aku cuma nak bagitau yang aku baru beli mp3.
Gila ketinggalan ko,eina.Ada aku kesah?
My Mr Id


Aku da lama jatuh hati dekat mp3 bawah satu jenama ni,Apple.And yes,aku beli Ipod.
Sume da tutup browser web diorang da.Lame Eina,lame.Ye ke?Bagus.boleh aku merapu sorang-sorang kat sini.Sape tak nak bace, sudah.


Since aku tak tau nak cakap ape,aku letak gambar yang aku amek menggunakan Mr.Id je la.Oh,ya.. my ipod name is Mr Id.Ntah la,kenapa aku da tak betul sket semenjak dua menjak ni.Tak penah-penah bagi nama kat barang,sekarang bagi nama.Da la casing ipod pink,name Mr Id.Betul aku mengarut sekarang.
 Memang ko tengah mengarut.Da,stop je,naty susah nak bersih muntah kat blog ni.






Masalah dengan Mr Id satu jek.Bila amek gambar,gambar tu tak canteek.Huhuhu.
Berhenti la mengarut Eina.Aku da stop mengarut da ni.Da aku tengah ting tong sket skunk,nak buat camne agi.

(^_^)V.



No comments:

Post a Comment