Saturday, December 25, 2010

it's sale and it's shopping time!!!

Times Square yang sesak dengan manusia

Sekarang tengah musim cuti tapi aku baru sahaja memulakan semester baru bagi tahun ni.Sedihnye bila fikirkan kawan-kawan ramai lagi cuti tapi aku dah mula belajar.Actually bukan nak cakap pasal  ni tapi banyak cakap pasal sale yang tengah "Hot" sekarang.Alahai semua tempat  tengah sale,20%,30% and 50% sale.Memang banyak sale and sekarang still cuti sekolah so ramailah yang pergi...Shopping!!!.Termasuklah aku...hehehe..
Dah dua hari aku keluar gi jalan-jalan,semalam Sogo and hari  ni Times Square.
Bila pergi Sogo semalam ramai sangat orang sampaikan aku yang nak bayar sepasang kasut je pun kena beratur panjang.And samalah hari nie,Times Squre sesak dengan  manusia.Aku tak pergi jalan kat lain lagi tapi kalau dari monorel dah boleh nampak jalan yang dipenuhi dengan manusia tu,tau-tau jelah memang semua orang nak habiskan cuti krismas dengan berjalan sambil tu ambil peluang untuk shopping.



 And again I want to talk about today,pegi jalan kat TS...TS tu Times Square r...First-first cuma nak teman kawan baiki kaca mata but at last kami semua dah shopping sakan.Nak buat camne dah almost all shops there tengah sale,sampai lenguh-lenguh kaki kami jalan..opsss,bukan jalan tapi tawaf...nearly all floors in Ts tu kami dah pusing sampaikan boleh pusing satu tempat  5 kali.Surely lah akan shoppingkan kalau sale???...Kami beli barang sampai lenguh tangan nak bawak even though tak banyak pun...ke banyak???..Eh nampak je banyak sebab pegang brang orang.
Hari ni cuti krismas and ruang legar ground floor Ts dengan tu dihias dengan cantik and apelagi...ambil gambar r dengan pokok krismas..saje-saje...



Ok,dahlah tu aku mengarut...letih dari kuar jalan-jalan tadi sampai mengarut tulis kat sini...

No comments:

Post a Comment