Thursday, December 30, 2010

kena tinggal lagi....

Kena tinggal lagi...Bila Ain,my roomate cakap dia kena attend wedding ari sabtu ni aku tau yang aku akantinggal sorang-sorang kat bilik hujung minggu ni but tak sangka aku dah duduk sorang-sorang kat bilik petang
nie lagi.Kenyataan aku akan bersendirian petang nie disahkan pagi tadi bila kitaorang tengah siap-siap nak pergi kuliah.
Bila Ain cakap"Aina,kita balik petang ni tau",it was sort of like that and  I asked her,"So,Ain balik terus petang ni?"...Ain pun jawab"Kita kena balik petang ni",...Our conversation was like that,and aku tau, aku akan bersendirian.
Ain dah balik umah petang ni sebab esok kena pergi Johor...So Ain,my roomate, balik umah petang ni and aku kena tinggal sorang-sorang kat bilik.Hurm,kena endure jugak selama tiga hari tapi xpe sebab dah biasa...So,i'm all alone and trying to get to my desk and study......
Tata,suka sngat mengarut kat sini...

No comments:

Post a Comment