Wednesday, December 22, 2010

....new semester already started....



Semester 2 dah bermula..huh..selepas sebulan setengah cuti kena menghadap buku,memang mencabar kerana semasa cuti yang panjang tu aku langsung tak sentuh buku.Fuuhhh..nasib baik 1st kuliah aku dapat fokus,walaupun still blur dengan tajuk yang diajar coz aku langsung tak buat review.
Even kuliah dah masuk hari ke-3,aku masih takde mood nak study langsung..Langsung-lansung tak de mood..
Kuliah dah start dan aku dah selongkar nota yang diberikan oleh buddy aku.Susah gak nak cari nota tu sebab tak bersusun,nak buat camne dah nota tu diwarisi dari buddy.Dah 2 generasi agaknya nota nie,akulah tu generasi ke-2 nota nie...hehehe..Dah ade nota cubalah study tapi waktu kuliah aku dapatlah gak fokus tapi bila balik kolej,ape lagi menghadap laptop r,0ooooline...
Ape lagi bace novel online r...hehehe,orang online cari maklumat pasal ape yang tak paham dalam lecture tadi aku pegi berpoya-poya bace novel...memang hampeh...
Aku memeng tak tau nak buat camne supaya ade mood,xpe ade mood r nanti...tapi still kena paksa diri fokus dalam kuliah..
Tata,dah tak tau nak merapu ape lagi dalam blog nie,kalau suruh merapu tak habis.

No comments:

Post a Comment