Monday, February 14, 2011

Frisbee match

Yeay!match frisbee da berlansung ari sabtu lepas.Ukm tidak menjuarai perlawanan tersebut namun kredits had to be given to them for trying hard  and giving da best although they were tired when their third game started.Nak buat camne diaorang cume berlatih sealam dua hari and terus lawan.
team UKM

Tahniah,Ain,Mira,Izan and Jaja coz korang bersemangat untuk bermain walaupun letih coz korang tak ada ramai pemain ganti.Dan jugak kepada pemain lain.

before game start
And,hari tu merupakan hari yang penuh dengan emosi bagi aku.Coz hari tu aku bukan sahaja bertindak sebagai ajk program malah lebih daripada itu.The worst part tu bila pemain yang menyertai tu menunjukkan sikap yang bagi aku amat mengecewakan namun bukan kesemua team.Ada sesetengah team yang friendly dan dapat memberi kerjasama yang baik yang aku really respect dekat diaorang.

Letih menguruskan game dengan aktiviti hari ini tak hilang lagi so takat ni je la.Da tak larat.Sori,hujung minggu yang amat meletihkan dengan aktiviti yang tak berhenti selama dua hari siap banyak giler kesilapan masa tulis ni.huhuhu.
Korang tengok la picture masa match frisbee ni.

penerangan oleh pengarah

practice,practice,practice


blablablabla..kena menang

agaknye pengarah bagi semangat kat diaorang

 ehsan : nak makan roti la
yang lain : senyum jek


hehehe...menyibuk jap

P/S:Ain,kita amek gambar awak,jgn marah k.

3 comments: